Adsense

Monday, December 21, 2009

Colorful Cup Cakes


Hi u all! Pe kabar? Busy ke arini? Yela hari Isnin,kan? Keje mesti melambak2. Dh la baru lps cuti 3 hari,mesti ade perasaan mls gi keje mcm saya. ha ha ha. Walaupun mls, saya kene berkerja demi appointment yg telah di janjikan. Tak baik berjanji ,tp tak dilaksanakan. Betul,tak?


Lps abes bekerja dan settlekan segala appoinmnt, smpat juga la singgah di kedai menjual alatan kek ni. Almaklum la, sugar icing dah abes. Barang lain2 pule, tgh nazak. So, kene la sediakan payung sblm hujan (ewahh..). Lg pun, saya mmg ade appointment di sekitar Shah Alam & Econsave Kg Subang. Bak kata org, sambil menyelam minum air. Ye, tak?

Mlm pule, kene siapkan cupcakes yg di tempah oleh Norhayati utk ank angkat die. Tema pula nk warna warni. Siap ade draft lukisan pule (bukan main ko yer). Yatie ni officemate saya. Colorful Theme ni mmg mencabar, lagi pelukis yg tak berape hebat spt saya ni. Ape2 pun saya cuba yg terbaek la.








So, ni la hasilnye. Harap2 semua berpuas hati. Comel,tak? Kalau sesape berminat, bole la call atau email saya.